vineri, ianuarie 30, 2015

COPILĂRIE...

30 Ianuarie 2015

Mă întreb adesea în poeme,
Când a trecut atâta vreme?
Copilul de atunci e „nene!”
Lumina tremură sub gene

Și parcă nu de mult eram
Ca pasărea din ram în ram
Prin Crângul meu de Nicorești,
Tu, cel de-atunci, pe unde ești?

Acolo sus pe dealuri, leoarcă
Și-acum, eu cred, tu stai la joacă,
Se face seară și nu-ți pasă,
Pe drumul dintre dor și-Acasă

O mamă strigă în zadar-
Te-așteaptă laptele-n șiștar!
Ea știe că mereu ți-e sete,
Iar tu, n-auzi, n-auzi, băiete...

Și azi îmi vine să mă joc,
De mine, încă, nu am loc,
Nici vremea toată nu-i de-ajuns,
Acasa noastră-i tot mai sus

Și-așa cum se întreba Mihai,
Acolo, pe moldavul plai,
Mă întreb și eu în poezie-
Pe unde-mi ești, Copilărie?

Din nordul vieții, până-n sud,
Te simt, te văd și te aud,
De la pământ la Dumnezeu
Ești peste tot în gândul meu...


2 comentarii:

Viky Mierea spunea...

Fara copilul din noi am fi niste adulti pierduti !

Viky Mierea spunea...

Fara copilul din noi am fi niste adulti pierduti !