duminică, ianuarie 25, 2015

Nu-i vremea încă...


Duminică, 25 Ianuarie 2015

Nu-i vremea încă să mai tac și eu,
Mâna de atunci nu va mai scrie,
Clipa o știe numai Dumnezeu,
Nu voia mea, ci voia Lui să fie!

Celor certați, le treacă febra lor,
Răbdarea să le fie îmbelșugată,
Nimicurile” azi nu mă mai dor
Și-mi văd de treaba mea neterminată...

Dar gălăgie-n van eu n-am făcut,
De am vorbit la timp și cu măsură
Și poate nu de-ajuns cât aș fi vrut
Să nu stârnesc în jur prea multă ură!

Îmi voi plăti la timp ultima rată,
Nu mi-a plăcut tăcerea din cuvânt
Când îmi era iubirea cenzurată,
De ea nu scapă nimeni pe pământ;

Am îndurat cât mi-a fost dat mereu,
De cel ce sunt nu am purtat rușine-,
Nu-i vremea încă să mai tac și eu?
Vorbească cei ce știu cu mult mai bine,

Vorbească cei ce-mi critică de zor
Poemul meu ce nu s-a născut încă,
Atunci când vor pleca, în urma lor
Va fi o liniște atât de-adâncă!

Niciun comentariu: