duminică, decembrie 17, 2017

Numele Tău...


Duminică, 17 Decembrie 2017
Eu sunt Domnul Dumnezeul Tău...”

Dumnezeule, Dumnezeule, îți spun pe nume,
Precum Ți-a spus Fiul, acolo pe cruce,
Cu Numele Acesta am venit în lume,
Cu Numele Acesta din ea mă voi duce!

Alții să-Ți spună după cum vor,
Nu le port grija niciodată, Părinte,
Nici câtă credință e-n sufletul lor
Și cât adevăr tălmăcit în cuvinte...

Oricine cuvântă cu inima vie,
Numele Tău, statornic și sfânt,
Să-L cheme cum poate, cum știe
Pe limba maicii de pe pământ!

Eu știu că Exiști mai presus decât toate
Numirile noastre, câte mai sunt,
Întru aceeași neclintită Trinitate:
Tatăl, Fiul și cu Duhul Sfânt!

Dumnezeule, Dumnezeule, pe nume îți spun,
Precum Iisus, îndurerat pe cruce,
Cu Numele Acesta din pulbere m-adun,
Cu Numele Acesta în ea mă voi duce!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: