duminică, decembrie 10, 2017

Sunt ardelean...


Duminică, 10 Decembrie 2017
Stați deci tari, având mijlocul vostru încins
cu adevărul și îmbrăcați-vă cu platoșa dreptății...”
Efes. 6, 14
-Cuvinte duminicale-

Sunt ardelean și nu răspund
La niciun fel de provocare,
În Doina Iancului m-ascund
Cu toată setea din izvoare;

Îmi spune unul „moțogan”
Și Doamne, cât de mult îmi place!
Iar inima de sub suman
Mi-e plină de o sfântă pace!

Și nici de glume nu mă țin,
E-adevărat, purtam și „chică”,
Acum am părul mai puțin,
Dar de „pletoși” tot nu mi-e frică...

Nici pizmă eu nu port deloc,
Mă simt ca-ntre cuțit și pită,
Sunt ardelean și nu-l provoc
Pe nimeni la nicio ispită!

Celui de-a pururea flămând
De ură și de alte cele,
Nu-i am „durerea” nici în gând
Și-mi văd de treburile mele...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: