vineri, decembrie 22, 2017

Se va naște din lumină...


Vineri, 22 Decembrie 2017

Hărnicuța lui Bu-nicu, suflecată pân' la coate
Face Anna prăjitură și sarmale și de toate
Și se bucură copila, ca un înger pe pământ,
Se va naște din Lumină iarăși Fiul său cel sfânt!

Lângă pomul plin de stele, după obicei străbun
Ca de fiecare dată o să vină Moș Crăciun
În odaia mea curată, mirosind a cozonac
Și o să-mi aducă daruri și bomboane, după plac!

Dar și eu, ca gospodină de acum, o să-l servesc
Cu ce am mai bun în casă și-o să-i spun că îl iubesc!
O să-mi fie-un pic de teamă, după glas de catifea
Parcă Moșul de-astă dată seamănă cu cineva...

Și așa cum mă privește îmi vine să-ntreb deodată,
Nevăzându-l pe aproape, unde ești, bunul meu tată?
Însă Moșul niciodată la-ntrebare nu-mi răspunde
Și sub barba lui de aur, Doamne, câte taine-ascunde!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: