vineri, iulie 27, 2018

Poem cu tricolor...



Leverkusen, Vineri, 27 Iulie 2018

Îmi spune unul, otrăvit la rânză,
Ca el în țara asta sunt destui,
Că „Tricolorul nu-i decât o pânză,
Vai de mama lor, de mama lui!

Mă fulgeră lumina când aud,
Vă scriu aici, acum, cu tot regretul,
Dac-aș putea, ca Nero cel zălud
Aș da foc să ardă Internetul!

Dar nu-i de vină el, sărmană clipă
Învață veșnicia s-o înduri!
Eu știu că mintea lui e-ntr-o aripă,
Prădat de răutate și de furi...

Spre Tine urcă ruga mea săracă,
Doamne-al adevărului suprem,
Fă s-amuțească sabia în teacă,
Și gura otrăvită cu blestem!

Partidele se sfâșie-ntre ele,
Adulatorii lor pentru ciolan,
Dar tricolorul sfânt al Țării mele
Nu-i nicicând prilej pentru divan!

Prea vă suportă-această blândă țară
Mereu batjocorită-n chip și-n fel,
Nu-i mai mânjiți cu vorbe de ocară
Culorile durute din drapel!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: