joi, iulie 26, 2018

Scrisoare către Dumnezeu...



Leverkusen, Joi, 26 Iulie 2018

Și mă dor ochii, mă dor”
De câte le văd sub soare,
Doamne, din lumina lor
Îți trimit acum scrisoare,

Ea în pace să-mi ajungă
Unde pururea Tu Ești
Și scrisoarea mea nu-i lungă,
Eu Te rog să mi-o citești:

Pune-mi Țara-ntre hotare
Unde-a fost de când o știi
Și la neamul meu ce moare
Dă-i speranță zi de zi!

Vindecă-i cumplita „boală”,
Ura care îl tot paște
Și din somnul greu îl scoală,
Ca pe Fiu în zi de Paște

Să-l trezești și să rămână
Cât o fi sub soare, treaz,
Șterge-i, Doamne, cu-a Ta mână
Lacrima de pe obraz!

M-am rugat destul, Părinte,
La toți răii dimprejur,
Simt că nu mai am cuvinte,
Iartă-mi-le, Te conjur!

Nu am blestemat vreodată,
Nici de-acum n-o să blestem,
Din tăria Ta curată
Între noi să vii, Te chem,

Să ne-aduni, a câta oară?
Risipiți ca pe o turmă,
Pune rânduială-n Țară
Și în mintea de pe urmă...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: