marți, decembrie 10, 2019

Câteodată simt că e destul...



Kuppenheim, Baden-Württemberg
Marți, 10 Decembrie 2019

Câteodată simt că e destul,
Poate prea departe am ajuns,
Niciodată nu am fost sătul,
Nici de bucurie, nici de plâns...

Unii, poate, se vor întrista,
Alții vor sărbători plecarea,
În același loc nu poate sta
Râul meu neliniștit cu Marea.

Eu am venit în lume dinspre Moți,
Din Țara lui „no, gata”și „no, hai!”
Să-i mulțumești pe cei din jur nu poți
Oricât ai vrea din viață să le dai...

A devenit fățarnic și fudul
Și Înternetul, plin de tinichea,
Câteodată simt că e destul,
Să mă retrag și eu „în lumea mea”

Și-acolo să rămân, cum au rămas
În peștera cuvântului străbunii,
Pentru „tăceri” aici nu mai am glas,
Nici stavilă să fiu în van furtunii...

Nicolae Nicoară-Horia






Niciun comentariu: