miercuri, decembrie 18, 2019

Guvernul meu...



Kuppenheim, Baden-Württemberg
18 Decembrie 2019

Guvernul meu” lucrează și lucrează bine,
Oriunde ești, Române, să nu îți pară rău,
El ascultă numai și pururea de mine,
M-ai ales, desigur, nici eu nu sunt al tău!

Aici am țeluri venite din afară,
De la aceste „planuri” eu nu dau înapoi,
Să scoatem la vânzare ce-a mai rămas din țară,
Să dezbinăm credința și pacea dintre voi!

Miniștri mei” de-aiurea, specialiști la toate,
Nici n-am visat vreodată mai buni precum îmi sunt,
Geniul de la finanțe, la muncă, sănătate,
Agricultura-n aer, cultura...la pământ



Și va urma, desigur, un val de ...„ordonanțe”,
Pactul” semnat odată, e demodat, l-am rupt,
Justiția română! Îmi pun în ea speranțe
Să apere Guvernul, să nu-mi fie co-rupt!



Guvernul meu” veghează, nu te trezi din vis,
Iar somnul să îți fie prelung și...Doamne-ajută!
Nu am să uit, Române, din tot ce ți-am promis
Lucrarea să îmi fie și ea... „bine-făcută!”



Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: