joi, decembrie 19, 2019

Dorul de Acasă...


Kuppenheim, Baden-Württemberg
Joi, 19 Decembrie 2019

Iarăși mă ajunge Dorul de Acasă
Și îmi strânge-n brațe pruncul care sunt,
Îmi aduc aminte, Doamne, ce frumoasă
Îmi era Colinda spusă pe pământ!

Și acum lumina de atunci sub pleoape
E atât de vie- duh izbăvitor!
Îngerii din ceruri i-auzeam aproape
Cum cântau cu mine fericiți în cor!

Scriu și în cuvinte mâna se răzbună,
Când mă prinde dorul dorului de ducă,
Maica mea, din lume, harnică și bună
Ne făcea, sărmana, cozonaci cu nucă...

Simt cum mă cuprinde-aducerea-aminte,
O-ntrebam adesea și din ochii blânzi
Picura lumina sfântă din cuvinte:
Îngerii din ceruri, ei nu sunt flămânzi?


Nicolae Nicoară-Horia

Kuppenheim, Baden-Württemberg
Joi, 19 Decembrie 2019

Iarăși mă ajunge Dorul de Acasă
Și îmi strânge-n brațe pruncul care sunt,
Îmi aduc aminte, Doamne, ce frumoasă
Îmi era Colinda spusă pe pământ!

Și acum lumina de atunci sub pleoape
E atâta de vie- duh izbăvitor!
Îngerii din ceruri i-auzeam aproape
Cum cântau cu mine fericiți în cor!

Scriu și în cuvinte mâna se răzbună,
Când mă prinde dorul dorului de ducă,
Maica mea, din lume, harnică și bună
Ne făcea, sărmana, cozonaci cu nucă...

Simt cum mă cuprinde-aducerea-aminte,
O-ntrebam adesea și din ochii blânzi
Picura lumina sfântă din cuvinte:
Îngerii din ceruri, ei nu sunt flămânzi?

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: