miercuri, ianuarie 06, 2010

AM ALTE TREBI...

5 Ianuarie 2009, dimineaţă...

Am alte trebi pe-aicea de făcut,
Nu rostul despărţirii în silabe,
Săgetător de sunt de la-nceput
Am fost un Om în toate cumsecade...

N-am căutat o glorie deşartă,
Nici pe pământ şi nici prin internet,
Tu, cititorul meu, de crezi, mă iartă,
La toate-acestea îţi voi spune- net!

Mi-e scurtă vremea s-o trăiesc aiurea,
Lumea, treaba ei, bârfească-n veci,
La rădăcină-mi stă pândind securea,
Copacul meu nicicând să nu te pleci!

Ispite-mi ies de peste tot în cale,
Mereu aceasta e menirea lor,
Voi, gânduri dragi, fărâmi duminicale,
Nu mă lăsaţi în beznă să cobor...

Am alte trebi pe-aici de împlint,
Nu rostul despărţirii în silabe,
De când mă ştiu pe lume pribegit,
Am fost un Om în toate cumsecade...

Niciun comentariu: