joi, ianuarie 28, 2010

Cu tine stau de vorbă...

26 Ianuarie 2010

Cu tine stau de vorbă, mamă-Ţară,
Cu tine tot mai des, mai supărat,
Că prea se duc românii în afară
Şi amiroase-a linişte în Sat...

Eu ştiu că mă asculţi şi mă-nţelegi,
Cârmuitorilor nici nu le pasă,
Dau Ordonanţe noaptea, ziua Legi,
Ei au ce pune timpului pe masă...

Mi-e toată fiinţa verbului durută
Şi gura mea de Adevăr flămândă,
Când bani nu sunt cu tine se-mprumută,
Ei nu plătesc străinilor dobândă...

Conturile lor de toate-s pline-
Mi se spune că sunt prea de-al tău!
Aud în jurul meu şoptind- şovine!
Dacă am fost şi sunt, nu-mi pare rău...
............................................................

Cu tine stau de vorbă Ţară-mamă,
Tot mai supărat şi tot mai des,
Pruncii tăi, plecaţii, cum te cheamă
Tu nu-i auzi aici, la mine-n vers?

Niciun comentariu: