duminică, ianuarie 21, 2018

Bucurați-vă...


-Cuvinte duminicale-
Duminică, 21 Ianuarie 2018
Bucurați-vă și nu vă temeți!”
Ev. Matei 28, 9-10

Cuvântul acesta îmi stăruie-n minte,
Cum stăruie lumina într-o floare,
Dulci consoane și vocale sfinte!
Bucurați-vă!” Ce sărbătoare!

Când sunt trist și-obosit uneori
De tristețea altora și mi-e greu,
Glasul Acela de dincolo de nori
Îl aud cum coboară în sufletul meu:

Bucurați-vă!” Și dintr-odată se umple
Ființa aceasta de miresme alese
Și gândul îmi înflorește sub tâmple
Cum în noaptea nunții unei mirese...

Oricât întuneric e-n jur, nepătruns
Și cât întuneric o să mai vină,
Bucură-te, Omule și e de ajuns,
Numai rostindu-l și se face lumină,

Cuvântul acesta, ce-mi stăruie-n gând,
Când fără el totul e în zadar!
Precum se bucură pruncul flămând,
Bucură-te de viața primită în dar!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: