duminică, ianuarie 14, 2018

Vine ziua ta, Emine...


Duminică, 14 Ianuarie 2018

Vine ziua ta, Emine,
Adoratul meu Mihai
Și cuvântul arde-n mine,
Nu-l auzi cum strigă: hai!

Să te strâng la piept fierbinte
Și acolo să rămâi,
Marginilor tale sfinte
Să le pun un căpătâi!

Și sărutul meu pe buze
Să te ardă ca un rug,
Precum arde toamna-n frunze,
Toamna noastră din amurg.

Tânăr, preafrumos și teafăr
Să te am în tot ce ești,
Nenuntitul meu Luceafăr
Cu plăcerile lumești...

Gândul meu de Veronică,
Pururea nemuritor,
Înspre tine își ridică
Ochii tulburați de dor;

Inima din piept buiastră
Nici acum odihnă n-are,
Floarea ta, cea mai albastră
Dintre câte sunt sub zare...

Știu că îți aduci aminte,
Ce povești spuneam prin crâng
Și eu nu stăteam cuminte,
Ochii mei și astăzi plâng...


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: