vineri, ianuarie 12, 2018

Nu-i așa că nu mă minți...


Vineri, 12 Ianuarie 2018
-Scrisori netrimise Veronicăi-

Nu mă mai citești de-o vreme,
Cum citeai în alte dăți,
Stai ascunsă în poeme
Și nu vrei să mi te-arăți!

Nu-mi fac griji, eu am destule,
Tu poate mai multe ai,
Ia-mi-le, te rog și du-le
Până-aproape lângă rai

Și acolo mă așteaptă,
Mai departe nu mai poți,
Veronica mea cea dreaptă,
Până când mă mai suporți?

Tu în glas cu dulce jale
Îmi tot spui, „cobori în jos!”
Cătălin îți dă târcoale,
Câteodată cu folos...

Mi-ai jurat pe veci credință,
Și-am crezut în crezul sfânt,
Astăzi însă cu căință
Mă tot uit înspre pământ,

Poate mă cobor la noapte
Pân'la tine-n așternut,
Să te-aud cum printre șoapte
Îi dai ultimul sărut,

Să te văd cum între brațe
Pătimașă îl alinți,
El, vicleanul, să te-nalțe,
Nu-i așa că nu mă minți?

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: