joi, aprilie 23, 2020

Ce vârstă ai, Doamne?



Joi, 23 Aprilie 2020
Din Săptămâna Luminată
La început era Cuvântul...”
Ev. Ioan 1, 1

Mă doare începutul din Cuvânt!
Ce vârstă ai, Doamne? Tot mai mulți vor,
Dușmanii bătrâneții de pe pământ,
Să Te pună, nemernicii, sub zăvor!

Printre noi, „bătrânii”, sunt boli ciudate,
Venite de unde, cineva știe,
Făpturile-acelea fie blestemate
Din ceasul nașterii, până-n veșnicie!

Părinte al nostru, dătător de vieți,
Iartă-mi Ruga de pe buze, amară,
A sosit vremea să nu-i mai ierți,
Alungă-i în întunericul cel mai din afară!

Cine sunt cei ce îmi numără anii
Grăbindu-mi clipa când o să mor?
Până atunci, îmblânzește-mi dușmanii
Și „voia Ta fie”! Nu voia lor!

Vipere oarbe, mușcând din lumină,
Gata oricând să te condamne,
Ele se-ntreabă, ce-ntrebare cretină!
Tulburându-Ți văz-duhul:
ce vârstă ai, Doamne?

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: