miercuri, aprilie 22, 2020

Dacia nepieritoare...



Miercuri, 22 Aprilie 2020
Din Săptămâna Luminată
...România va fi inconjurată de flăcări”
Arsenie Boca
...focul și distrugerile o vor înconjura,
dar ea (România) va rămâne neatinsă”.
Profețiile lui Sundar Singh

Dacie, Dacia mea nepieritoare!
Întotdeauna ți-am iubit verdele crud,
Răstignirea pe cruce știu că te doare,
Sentința în fiecare zi o aud!

Aici, cu toate cuvintele dimpreună
Pe-altarele tale mă rog și mă-nchin,
Nu poate nimeni opreliști să-mi pună,
Dumnezeu niciodată n-a fost un străin!

Aici, în Patria ce ne-a fost dată,
Zidită din Dragoste și nu din neant,
Șovin Dumnezeu nu a fost vreodată,
Ci bun, milostiv, poate prea tolerant...

De la răsăritul Vederii și până-n apus,
Orbiți de aceeași deșartă mânie
Dușmanii de-a valma au venit și s-au dus,
Dar tu ai rămas în cuvânt-Românie!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: