marți, aprilie 07, 2020

Mi-e dor de adevărul din cuvânt...



7 Aprilie 2020

Mi-e dor de-un timp statornic și integru,
Mi-e dor de adevărul din cuvânt,
Măștile” și-așa se vând la negru,
La alb” în farmacie nu mai sunt...

Puneți orice pe gură și pe nas”,
Vorbiți în șoaptă, poate chiar deloc
Și „stați în casă”, asta ne-a rămas,
Până la vară dac'aveți noroc!

Pădurile se taie cu mult zel,
Apar legi ce nu le „cercetezi”,
Pentru alegerile de-orice fel
Nu mai „trudiți”, pe cine să votezi?

Guvernul meu” râvnit își face treaba,
De președinte nu mai spun nimic,
La timpul potrivit am scris degeaba,
De mi-am făcut tăcerea inamic...

În Patrie n-ai voie să muncești,
Cine vrea... „slujească” în afară
Și-așa, sub „ordonanțe românești”
Te stingi încet, prea-oropsită țară!
.....................................................
Aștept să vină Paștile oricum,
Să vină, dar, la neamurile toate,
Floriile se-aud venind pe drum,
Să ne bucurăm cât se mai poate...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: