duminică, martie 29, 2020

Ai milă, Doamne...



Duminică, 29 Martie 2020
-Cuvinte duminicale-

De crezi sau nu crezi din cuvânt plecăciunea
Nicio mândrie nu îmi arog,
Nu-mi tulbura, te rog, Rugăciunea
Și pentru tine întotdeauna mă rog,

Cu credința din suflet cât un grăunte
Din trupul acesta de lut efemer,
Asemenea Lui, acolo pe Munte
Cu fața cuvântului, limpezită spre cer,

Unui același din veci Dumnezeu:
Lucrarea mâinilor Tale eu sunt,
Ai milă, Doamne, de tot neamul meu
Și de toate neamurile de pe pământ!

De pe Muntele gândului plin de suspin,
Din ființa noastră, cea pururi certată,
Îmi înalț înspre Tine potirul meu plin,
Iartă-ne vina, milostivule Tată!

Bat clopotele neputinței în dungă,
Pentru omul bolnav, pentru cel sănătos,
Îmblânzește nevăzutul dușman și-l alungă
În întunericul cel mai de jos!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: