luni, martie 16, 2020

Starea de urgență...



Vă rog s-aveți puțină paciență,
Cât de amar acum e miezul nopții!
Scriu poemul din starea de urgență,
Starea pe care-o respirăm cu toții!

Planeta, toată, parcă-i în derivă,
De la orașe sumbre, de la sate,
Bolnavi, ori sănătoși, deopotrivă
Trăim aceste clipe virusate...

Și totuși mă întreb dinspre lumină,
Cuprins de-o disperare ne-nțeleasă,
Cel vinovat, curat ca o hermină,
De suferința noastră nu îi pasă?

Tăcerea, ca pe-o boală mi-o asum,
Îmi simt și mădularele strivite,
Nu vreau să-mi scriu durerea de acum,
Nici nu mai am cuvinte potrivite,

Nici nu mai poate gândul să-și petreacă,
În carantină ca-ntr-o cazemată,
Dar o să treacă, Doamne, o să treacă
Și-această „vremuire” blestemată!

Luni, 16 Martie 2020

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: