joi, iunie 25, 2020

Dumnezeu nu-i frate cu Satana...



Joi, 25 Iunie 2020
Tu erai heruvimul pus ca să ocrotești...
Fost-ai fără prihană în căile tale din ziua facerii tale
și până s-a încuibat în tine nelegiuirea.”
Iezechel, 28:14-15
Dumnezeul Biblic este identic cu Satana după bogomili.
C. I.

Dumnezeu e frate cu Satana,”
Îmi spune-un prieten, hamangist din fire,
Nu sunt eu vrednic să-i aduc dojana,
Nici piatră să îi fiu de poticnire!

Nu știu dacă e „boală” bogomila,
Nu sunt eu avocat să-i dau dreptate,
Nici Dumnezeu nu-mi cere mie mila,
Să creadă pământeanul în ce poate!

Pre limba lui” tot omul îmi traduce
Biblia și ca pisica...scurmă,
Să creadă fiecare cât îl duce
Mintea cea dintâi și de pe urmă;

Din ziduri pe Manole-l strigă rana,
Și scâncetele pruncului mă dor,
Dumnezeu nu-i frate cu Satana
Și dac'au fost, cine e mama lor?

Cel ce din veci se vrea aici stăpânul
Și ne-amăgește sufletul mereu,
Să știe și creștinul și păgânul-
Nu-i frate cu Satana, Dumnezeu!

Nicolae Nicoară-Horia





Niciun comentariu: