sâmbătă, mai 04, 2024

Între moarte și-Înviere...

 




 

Stau în Liniște și scriu,

Plină-i Clipa de mistere

Dintre sunt și ce-o să fiu,

Dintre moarte și Înviere...

 

Crucea Duhului mă doare

Și tăcerea stă la pândă,

Îmi șterg fruntea de sudoare,

Umbra cine să mi-o vândă?

 

Îngerii i-aud cum cântă

Și-Auzul se ei se umple,

Scriu și-aștept minunea sfântă

Din cuvânt să mi se-ntâmple.

................................................

Liniștea-i atât de-adâncă!

Între beznă și Lumină

„Geamănul” din mine încă

Stă pe gânduri și suspină...

Sâmbătă, 4 Mai 2024

din Săptămâna Patimilor...

***

E sâmbătă înainte de Înviere

Și aerul din jur e tot mai sfânt,

Nici nu mai știu ce răsărit mă cere

Din poemul meu în care sunt.

 

Mă strâng în brațe aducerile-aminte,

De-acolo, din căsuța de sub nori,

Când așteptam acele trei cuvinte

Să le rostim Duminică în zori.

 

Iar mi se umple sufletul de rouă,

Robit de Adevărul ei mă las-,

Hristos a Înviat! Vă spun și vouă

Cu bucuria de atunci în glas...

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: