marți, mai 05, 2020

Din Dor de Blaj...





5 Mai 2020
-Revăzută și adăugită-

Mereu trăim în decalaj,
De dimineața până seara,
Cât mi-am dorit să fiu la Blaj,
De-acolo să-mi lansez Comoara,

Pe Dealul Hulii să urc iar,
Dar mi s-a spus că nu se poate
Și nu e vreme-n calendar
Acum pentru lansări de carte!

Și-am înțeles, cu tot amarul
Și tulnicul din mine geme,
Precum ne spune cronicarul,
Tot omul, bietul, e sub vreme...

Fii tu-nțelegător și blând
Și cei puternici azi, ei mâine
Se vor încovoia pe rând,
Din toată fala, ce rămâne?

Cu sufletul o să merg iar,
Aici, sub zările buiestre,
Oricât încearcă, în zadar,
Nu-i pune nimenea căpestre;

El stă-n genunchi aici la Blaj,
Acum și pururea se-nchină
Acelor ce-au avut curaj
Să fie martori în Lumină,

Acelor ce-au crezut șuvoi,
Veniți din Munți, de pe Târnave,
Că Dumnezeu este cu noi!”
Și versul meu îi spune Ave!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: