luni, mai 18, 2020

Eu nu scriu...




18 Mai 2020
-Restituiri-

Sunt tot mai multe boli nevindecate,
Bolnavi ce nu vor în cuvânt să creadă,
Eu nu scriu pentru capete plecate
Tot așteptând minuni ca pe o pradă...

Credința mea statornică-e una,
Sub semnul crucii viu peste cuvânt
Am fost și voi rămâne întotdeauna
Aici și până dincolo de vânt.

De voi lăsa în urmă o cărare,
Pe ea nu crește iarbă niciodată
Și-atâta doar am vrut, ca fiecare
Să își cunoască umbra măsurată;

Nu sunt mâhnit pe oameni, nici pe sfinți,
Nu stau în calea roiului de-albine,
Mă tot întreabă unii-cum te simți?
Mă simt în locul meu și-i mult mai bine!

Și-s tot mai multe boli nevindecate
Și tot mai mulți bolnavi închipuiți,
Eu nu scriu pentru capete plecate
Nici pentru cei cu voia lor zdrobiți...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: