marți, mai 12, 2020

Prislop...






12 Mai 2020
-Restituiri-
Răutatea a înfrânt pe Dumnezeul Iubirii,
dar se va înfrânge de Dumnezeul Judecății.
Arsenie Boca

Am fost și eu acolo, la Prislop
Și-n alte vremuri l-am simțit aproape,
Se-oprise parcă Timpul din galop
Cu Veșnicia murmurând sub pleoape!

Am fost și eu acolo sub văzduh,
Am fost și eu lângă mormântul viu,
Fiorul sfânt ce mi-a rămas în Duh
Nu voi putea vreodată să-l descriu!

Acolo L-am simțit pe Dumnezeu,
Cum Dragoste și Liniște împarte,
Vor spune unii, cum au spus mereu,
Că moartea nu unește, ci desparte!

Ce verde crud! Nimic nu se usucă
Și orice floare știe să se frângă,
Acei ce simt chemarea să se ducă
La Mănăstire, la Prislop să plângă

Lângă Mormântul unui Sfânt Român
Și să-i asculte inima cum bate
Și-acum când scriu, cuvânt după cuvânt
Fiorul sfânt îl simt cum mă străbate;

Un tainic și dumnezeiesc parfum
Îmi umple iar ființa mea întreagă,
Ce Aer, Doamne! Parcă-l văd și-acum
Când îl respir ca pe-o minune dragă...

Nicolae Nicoară-Horia





Niciun comentariu: