duminică, mai 10, 2020

Vindecă-mă, Doamne...



Duminică, 10 Mai 2020
Ev. Ioan 5, 1-15
-Cuvinte duminicale-

Vindecă-mă, Doamne, fie-ți milă,
Din mocirla vremii să mă înalți,
Primește rugăciunea mea umilă,
Sunt slăbănog și eu, ca toți ceilalți!

Vindecă-mă, Doamne, știi prea bine
De câte boli cuprins e trupul meu,
Nu îți întoarce fața de la mine,
Pe Fiul Tău L-am răstignit mereu,

Cu gândul, cu cuvântul, ori cu fapta,
Când nu-i nimic de jos fără de sus,
Fă-mă să fiu tâlharul cel din dreapta
Din Ziua Pătimirii lui Iisus!

Vindecă-mă, Doamne și deodată
Să vindeci și această lume slută,
Ascultă Rugăciunea mea curată
Din vacarmul clipei-Doamne-ajută!

Poruncii Tale să-i cunoaștem rostu':
Vă umpleți de iubire și de har!”
Și nu ne lăsa duși, Părinte-al nostru
Întru ispita cea fără hotar...

Până când, Părinte...
Duminică, 10 Mai 2020
-Cuvinte duminicale-

Până când, Părinte, își bat joc de Tine?
Hula fără margini până când o ierți?
Diavolul lucrează și lucrează bine
Și Scriptura parcă plânge-ntre coperți...

Scriu și Rugăciunea cine mi-o ascultă
Și sunt tot mai singur astăzi în pridvor,
Prietenii de-o viață nu mă mai salută,
Câtă ură oarbă e-n privirea lor!

Vindecă-ne trupul ars de îndoială,
Gândul care-aiurea umblă pe poteci,
Pe pământul nostru bântuie o boală,
Dar de Tine, Doamne, nu se-atinge-n veci!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: